четвъртък, 17 март 2016 г.

Земя на честта 49 50 51 52 53

Земя на честта 49 50 51 52 53 епизод нов на този хубав филм ще радва всички пред малкия екран да гледаме новите неща с превод днес. Когато работите в зона на военни действия, което живее всеки един момент с хора, които се опитват да те убият ", казва той." Има толкова много начини, аз може да са били убити, с пистолети, бомби и шрапнели. Ти живееш със страх може да се реже с нож. Няколко пъти съм се вдигна на мушка. Моят фотоапарат и пари са били ограбени, хората са разделени в хотелската си стая, докато аз спях. Много пъти съм мислил, че бях избута нещата твърде далеч, че не е добра идея да въведете тази схватка или битка. Много пъти съм си мислел, че това няма да свърши добре. Но аз не съм намерил, че съм се изцяло консумирани от важността на историята казвам, чувството, че на света има да се знае. Той никога не е за адреналина. Става дума за историята." Има фронтовата линия отчитане стане по-опасен? Това винаги е било опасно, но сега там е добавената Земя на честта 49 50 51 52 53 измерение на опитвайки се да вземете заглавия," казва той. Може би имам отвлечен или прострелян в миналото, но не и обезглавен. Нямаше никакво желание да се създаде отвратително парче театър. Но ние не можем да се предаде. Тези истории трябва да бъдат докладвани, и писатели и фотографи трябва да продължат да ги казва." Една история, написана на лицето си Земя на честта 49 50 51 52 53. Портфолиото МакКъри е далеч по-широка от войната му фотография, обаче. Работил е по целия свят, от джунглите на Централна Африка до планините на Тибет, всеки път, сякаш за да улови душата на хората, които той фотографии.