четвъртък, 17 март 2016 г.

Част от мен 20 21 22 23

Част от мен 20 21 22 23 епизод от този турски сериал филм и дори с бг аудио и sub за вас. Моята камера действа като щит, когато съм фотографиране нещо ужасяващо, тъй като тя е по-лесно да погледнете изтощително забележителности през визьора, "казва той. Но когато не съм в зона на военни действия, като камера, ми помага да говоря с хора, да си взаимодействат и да се включат. За да се вземе добра картина, трябва да прекарват времето си с хората, докато те се доверявате и да забравите, че сте там, за да ги снимам. Опитвам се да направи контакт с очи, когато взема един портрет, както изглежда, за да ви позволи да се разбере на лицето, за да видите тяхната история, написана на лицето си." Появата на цифровите апарати, казва той, е направил работата си по-лесно. Аз не съм един от онези фотографи, които hankers след доброто старо време", Част от мен 20 21 22 23 казва той. "Цифрова фотография е по-добре, отколкото филм някога е бил." Въпреки че всички се правят снимки с мобилни телефони с камера, казва той, това е "просто шум", а не "разрежда стойността" на една наистина голяма снимка, която ще издържи и да е запомнящо се. " Трябва да има емоционален компонент към картината, която се свързват с по дълбоко ниво," казва той. "След като го видите, можете да не го забравя, и тя е толкова завладяваща и мощен, че да стане част Част от мен 20 21 22 23 от културния пейзаж." Подобно на "афганистанското момиче"?