четвъртък, 17 март 2016 г.

Част от мен 34 35 36

Част от мен 34 35 36 отново епизод от новия турски филм и сериал предлага сериозна драма за всички нас. Сега ще гледаме с бг аудио отново и дори бг суб ще е правилното. Доктор Firas Ал Jundi не разполага с време, за да седне с нас. Той е един от малкото лекари в единствената болница все още стои в Maarat ал-Нуман. Миналия месец, най-голямата болница, подкрепена от Лекари без граници, е бил разрушен от въздушни удари. Двадесет и пет души са били убити. Групата заяви, че смята, руски или режим ракети са били отговорни. Русия е категорично отрича участие. Jundi ни казва, че сега вижда до сто души в един ден. Лицето му е сиво и тъмни кръгове линия очите му. Това е лицето на някой, който не знае какво да мисли или да се чувстват вече, на някой, който е просто става чрез движенията. Когато говори, той притиска ръцете си върху бюрото, като че ли е по някакъв начин единственото, което го държеше. Той ни казва, че те не разполагат с достатъчно лекарство, Част от мен 34 35 36 че водата е твърде мръсна, за да се използва за операции. Той казва, че въпреки техните опровержения, режима и Русия се насочили болници умишлено и цинично. Това четири болници бяха ударени в един ден миналия месец. Това, че те искат да унищожат всички медицински услуги, така че хората ще бъдат принудени да напуснат. Каква & quot; двойно почукване & quot; може да се направи до съда Какво е "двойно почукване" може да се направи до съда 00:20 Питам го защо той не оставя Сирия. С медицинска степен, че би било сравнително лесно за него да отиде някъде по-безопасно. Той прави пауза, преди да отговори. Чувам го погълне. Ако го бях направил, че ще се откаже от съвестта ми," казва Jundi. Част от мен 34 35 36 Лицето му се пукнатини и той хленчи тихо. Той се счупи. Това е нашата страна, ние не можем да го изостави. Ако оставим тогава сме продали нашите нрави. Кой ще лекува хората?" Той спира и ридания. Аз копаят ноктите ми в дланите ми да спре собствените си сълзи. Аз много лесно може да напусне, но ние ще остане твърда", той настоява за, все по-силно, когато той продължава. "Аз съм готов да умра, отколкото да си тръгне. И ще продължим без значение какво."