четвъртък, 17 март 2016 г.

Част от мен 31 32 33

Част от мен 31 32 33 епизод нов на хитов турски сериал и филм ще гледаме определено с голям интерес всички ние. Тук има възможност да се гледа с бг аудио и субтитри за всеки фен. Всеки ден, аз се борят с това дали да изпрати дъщеря си на училище ", младата жена ми казва. Ние седим върху възглавници на пода на една къща в Maarat ал-Нуман, град опустошен от въздушни удари в последните няколко месеца. 6-годишната й дъщеря стои до нея, срамежливо заглеждаш тези чуждестранни посетители, докато дъвче косата си. Разбира се, че искам тя да има образование, но всеки път, когато тя напуска къщата винаги има шанс ..." Гласът й пътеки разстояние. Аз не довърши изречението си за нея. Винаги има шанс тя няма да се върне. Винаги има шанс, че ще бъде убит. Винаги има шанс тя ще се осакатени в стачка. Няколко сирийци са ми казвали, че не чувате самолетите, ако се удари, да ги чуят, само ако не сте на целта. Изглежда, да се осигури известна утеха - поне не знаете, че ще умре в моментите преди да се случи. Аз не споделям тази мисъл с младата жена. Аз кимам мълчаливо. В Сирия в момента, има много мълчания. Голяма част остава недоизказано. Въпросите са Част от мен 31 32 33 обикновено посрещнати с подозрение. A култура на страх прониква мястото. Почти не западни журналисти са посетили тази част на страната, в продължение на една година. Турция е всичко, но запечатана границата с бунтовническите-проведе райони - и вътре, заплахата от безразборните въздушни удари и отвличане станове. Пътувахме под прикритие, носенето на никаб, черен воал, който покрива цялото лице, с изключение на един малък процеп в очите. Това не отнема много време за хората да работят, че съм чужденец, все още много малко питам от къде съм и какво правя тук. Те знаят по-добре, отколкото да се задават такива въпроси. Вместо това те разказват Част от мен 31 32 33 своите истории. Те искат да разбере света.